TBR-HYLLA. Så sugen på att läsa alla direkt!

För ett tag sedan så gjorde jag en storrensning hemma i bokhyllan för ärligt, hade över 90 olästa böcker och kände bara hur illa jag mådde över att inte kunna läsa dem. Så jag gav bort de flesta. Men några sötsaker hade jag kvar och efter att ha hållt hårt i plånboken så har att-läsa högen minskat betydligt, nu står där bara åh-jag-vill-läsa-den-just-nu-genast-med-detsamma-böckerna kvar. Vilka det är ser ni här nedan.

Har ni läst någon av dessa böcker? 

 
1. Wicked - Gregory MaGuire
2. Wolf Hall - Hilary Mantell
3. Anna Karenina - Lev Tolstoj
4. Berövad - Liz Coley
5. Fangirl - Rainbow Rowell
6. Hunger - Susan Krinard 
7. Wake - Amanda Hocking
8. Gone - Michael Grant
9. The White Princess - Phillippa Gregory
10. Höglanders Härskare - Marguerite Kaye
11. Anna Dressed in Blood - Kendare Blake
12. Spirit Bound - Richelle Mead
13. Last Sacrifice - Richelle Mead
14. Jane Eyre (omläsning) - Charlotte Bronte
15. Överrenskommelser - Simona Ahrnstedt
16. Gregor: De hemliga tecken - Suzanne Collins
17. The Tudors: En drottnings död - Elizabeth Massie
18. Blood Promise - Richelle Mead. 

Har en hel del skoj läsning framför mig. Längtar efter att sätta tänderna i någon av dessa snart! :D
Amanda
2014-09-02 @ 18:25:14

Har en bokhylla hemma, 4 hyllor med böcker jag läst och 5 med olästa böcker... Hinner inte med! Lite stressad blir man ju :)

Svar: Visst blir man. Oj 5 hyllor oläst det är en del. :D
boklandskapet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0