Hur går det med min Reading Challange?

Även om jag inte läst så jättemycket på senaste tiden så ligger jag i alla fall 2 böcker före min plan på Goodreads och det känns ju bra. Hur går det i era utmaningar? 

 
Gabriella
2014-10-04 @ 10:14:05
URL: http://gpkjeilen.blogspot.com

Min går det lite sådär med måste jag säga. Har varit allt för dålig med att ta mig tid för att läsa på sistone. Men förhoppningsvis når jag mitt mål, satte det ändå inte så högt i år :)

Svar: Ja vissa stunder är verkligen sådär. Man har inte lust, eller ork eller ens tid till att läsa, men nästa månad kanske det vänder och du läser fler böcker än du trott. Det kommer säkert gå jättebra med utmaningen ska du se :D
boklandskapet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0