Plupp

Jag var i norrland under semestern och passade då på att köpa ett fint bokmärke med Plupp på. Så mycket barndomsminnen med Pluppsagorna och besöken i Pluppskogen. Bokmärket, som förutom att det är väldigt fint, kom dessutom väl till pass så att jag slapp att göra hundöron i böckerna medan jag var på semester. Läste någon av er Plupp när ni var små?
 
 
 
Monika
2014-12-18 @ 15:03:58
URL: http://bokslut.blogspot.com/

Jag älskade Plupp när jag var liten. Vilket härligt bokmärke :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0