Någon får gärna ge mig dessa från Harlequin!

Loggade in på Harlequins hemsida av en slump och fick se en riktigt trevlig överraskning. Nämligen dessa The Tudors böcker. Jag älskar allt som har att göra med engelsk historia och älskar verkligen denna tv-serien så blev riktigt glad när jag såg att det även kommer i bokformat. Någon snäll själ som känner att de vill skänka mig dessa vackra böcker? Fyller faktiskt år i Oktober. :P 

 
 
Hanneles bokparadis
2014-06-14 @ 16:07:21
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.se

Engelsk historia är kul, det gick ganska bra serie på tv.

Svar: Jag vet. Äger nästan alla avsnitten på DVD :P Engelsk historia är min grej. Har hur mycket böcker och filmer/serier som helst :P /Lena Boklandskapet.
boklandskapet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0