Nämn en tv-serie som du brukar nynna introsången till?

Lena: Först så tänkte jag säga Vänner introt, men allt som jag tänkte efter så kom jag på mig själv med en sak. Min kollega på jobbet har introt till True Blood som ringsignal och varje gång telefonen ringer så börjar jag spontansjunga/nynna på det introt. Så svårt att låta bli! 

Pernilla: Oj, jag vet inte om jag brukar nynna på något intro faktiskt... Eller jo under hösten har det blivit lite grann på Vänner introt så jag får väl säga det då.
 
Madeleine: Brukar inte nynna på något intro.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0