Nya böcker

Jag skulle ju ta itu med läsningen av alla böcker som huserar i min överfulla bokhylla och inte fylla på den ännu mer. MEN nu var det ju så att en kompis rensade bort en del böcker och frågade om jag ville ha några. Då går det ju inte att säga nej, speciellt inte när en av dem var en bok jag har velat läsa under en lång tid. Sen var ju den ena uppföljaren till den boken på halva priset på bokrean och därmed billigare än vad en pocketbok brukar vara, så då fick det bli den också. Vilka böcker som har fått flytta in i min bokhylla dyker upp här i nästa vecka när jag har möjlighet att fota dem också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0