Biblioteksbesök #1 2014

Idag blev det en spontantripp till Biblioteket. För ÄNTLIGEN fanns Eleanor & Park att låna. Den har alltid varit utlånad och jag har blivit allt mer sugen på att läsa den sedan alla pratat om den. Dessutom så fick 2 lättlästa böcker följa med mig hem. Fantomen på Operan och Dr. Jekyll och MR Hyde. Jättebra när man vill läsa men kanske inte riktigt har tiden för det. Och dem är dessutom jättebra för att få igång läsandet med när man har hamnat i en lässvacka.
Kom även hem med Kate Canns Possessed. För ärligt. Jag kunde inte låta den stå där i alla sin härlighet och bara samla damm på en hylla eller hur? Visst är omslaget vackert? Handlar dessutom om ett spöke som vill ha huvudkaraktären för sig själv. Låter som en bra historia det. 

Har ni läst någon av dessa? 


 
Carro
2014-03-22 @ 15:27:15
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se

Jag har läst Eleanor & Park, fast på svenska. Jag blev inte fast, lite för finstämd för min smak, men många andra har ju gillat så hoppas att du också gör det!

Svar: Okej. Jag är lite rädd för att jag inte ska gilla den. Det är ju ganska lätt att få höga förväntningar och så blir det bara pannkaka av allt sedan.
boklandskapet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0