Nytt i Bokhyllan V. 5


Lena
Jag hittade 4 nya böcker i Grovsoprummet på jobbet. Vilka kap! Katedralen vid Havet har jag längtat efter att få läsa väääldigt länge nu säkert i ett par år. Och Gratis är gott eller vad säger ni? Har ni läst någon av dessa?

 
Pernilla
Jag fick en bok i present som tack för att jag jobbat under 2013. En bok som nog en del av mina vänner skulle säga passar mig rätt bra att läsa, då jag ofta bokar in massor i kalendern. Jag har dock aldrig riktigt prova att läsa en bok i det här stuket förut, så det kan ju vara intressant av den anledningen om inte annat.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0