Bibliotek är farliga fällor

Det KAN ha varit så (jag säger inte att det är så) att jag gick in på biblioteket för att lämna tillbaka en bok men kom ut med 4 st nya. Jag säger inte att det var så, men det KAN ha hänt. Med andra ord JA DET ÄR PRECIS VAD SOM HÄNT! 

Boknördsproblem ala slutet på 2013. Jag SKA INTE låna några böcker då jag reser bort i Januari och har fullt upp fram tills dess med nyårsfirande, jobb och vänträffar. Men det kan ha varit så att jag hamnade framför den nya bokhyllan med lättlästa böcker, där de fanns en hel del klassiker som flörtade med mig, som nu också råkade trilla ner i väskan och nu ligger här brevid mig för att läsas. Suck, jag är omöjlig. Och när jag ändå höll på trillade även en annan bok med av misstag. (host) 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

boklandskapet.blogg.se

En blogg skapad för kärleken till det skrivna ordet. 3 bloggare, 3 boknördar. Lena (Bookheaven), Pernilla (NillasBokhylla) & Madeleine (mallesbokblogg). Vill ni komma i kontakt med oss gällande tävlingar eller andra samarbeten gör ni det enklast genom att mejla oss på: [email protected]

RSS 2.0